Perşembe, Ağustos 31

İhsan Oktay Anar

Puslu Kıtalar Atlası'nı bir gecede okudukan sonra;
Amat'ı 2. gün bitirdim.
Şimdi Kitab-ül Hiyel'i bitirmek üzreyim.
En sonra da Efrsiyab'ın Hikayeleri'ni bıraktım.
Neden bu kadar geç fark etmişim ki ben bu adamı =)
Kısacası Puslu Kıtalar Atlası Sorunsalına bir değinmek istedim;
Anlatılmaz ama pratik yapılabilir diye düşünüyorum, hayde bakalım

Düşünen bir adamı düşünüyorum, öyleyse varım…
Düşündüğünü düşündüğüm bu adam düşündüğü için O da var.

Düşündüğünü düşündüğüm bu adamın düşündükleri de varlar.

Bir sürü insan düşler ile var oluyorlar öyleyse.

İyide ben kimin düşüyüm ?

Ben de; beni ve benim düşündüğümü düşünen bir adamın düşü olabilir miyim ?

Peki bu adam kim, biz hepimiz bir düşten ibaret olabilir miyiz ?

Biz.. düşte ya da gerçekte var olabiliyoruz ama biz,

Kimiz ?

Kimsenin düşü olmadan düşünüp durabilir miyiz ?

Hiç yorum yok: